Παγκόσμια ημέρα γυναίκας και οι γυναίκες του συλλόγου στηρίζουν την αιμοδοσία με αιμοπετάλια και αίμα. Ευχαριστούμε το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ για την παραχώρηση οχήματος και οδηγού προκειμένου οι αιμοδότες να μεταφερθούν με ασφάλεια στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Γ. Παπανικολάου
Σας προσκαλούμε στην κοπή της πίτας του Συλλόγου με το νέο Δ.Σ. που εκλέχτηκε από τη Γενική συνέλευση στις 06/03/2023, στο κέντρο "Τα μεζεδάκια" στην Υδραία. Η παρουσία σας θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά! Για κρατήσεις επικοινωνήτε με το κατάστημα : 697 564 2300
Όταν το Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου μας χρειάζεται δίνουμε πάντα το παρόν. Ευχαριστούμε το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ για την παραχώρηση του βαν με οδηγό ώστε οι αιμοπεταλιοδότες να μεταμερθούν με ασφάλεια και ξεκούραστα στο Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου