Αιμοπεταλιαφαίρεση 13/05/2022
Πάντα υπάρχει ανάγκη για αιμοπετάλια και εμείς είμαστε πάντα εκεί να βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ για την μεταφορά των αιμοδοτών στο Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου
Πάντα υπάρχει ανάγκη για αιμοπετάλια και εμείς είμαστε πάντα εκεί να βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ για την μεταφορά των αιμοδοτών στο Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου







Γιορτάζουμε την Παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη στις 14/06/2022 και ευαισθητοποιούμε τον κόσμο για την προσφορά αίματος, αιμοπεταλίων και μυελού των οστών. 9 άτομα μεταφέρονται στο Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου για να προσφέρουν αίμα και αιμοπετάλια. Οι αιμοδότες μεταφέρονται με το βαν του Δήμου Αλμωπίας και της ΔΗΚΕΑ. Σας ευχαριστούμε


Γιορτάζουμε την Παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη στις 14/06/2022 και ευαισθητοποιούμε τον κόσμο για την προσφορά αίματος, αιμοπεταλίων και μυελού των οστών. 8 άτομα μεταφέρονται στο Γ. Ν. Έδεσσας για να προσφέρουν αίμα στους συντοπίτες τους. Η μεταφορά γίνεται με ενοικιαζόμενο όχημα από το Σύλλογο Προσφορά Ζωής







Οι ανάγκες για αιμοπετάλια δε σταματούν και εμείς είμαστε εκεί για να βοηθήσουμε. Απόγευμα αυτή τη φορά με 4 άτομα που μεταφέρονται σε συνεργασία με το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ οι αιμοπεταλιοδότες μεταφέρονται με το βαν του Δήμου στο Γ.Ν. Θ. Γ. Παπανικολάου. Τα υπόλοιπα 7 άτομα πηγαίνουν με δικό τους μέσο. Βρίσκονται για […]


Αιμοδοσία στο Ριζοχώρι Αλμωπίας σε συνεργασία με τον Μορφωτικό Πολιτιστικό σύλλογο Ριζοχώρίου "Τοξίδου Ελένη", τη Μαύρη Θύελλα Ριζοχωρίου, τον Ιερό Ναό Αγίων Γεωργίου και Ιγνατίου Ριζοχωρίου και τον Ιερό Ναό Αγίου Φιλίππου Θηριόπετρας. Την Πέμπτη 14 ιουλίου 2022 στο αρχονταρίκι του Ιερού Ναού Ριζοχωρίου ώρες 9:00-13:00







Αιμοπεταλιαφαίρεση σήμερα για τα δύο αδέρφια στο Γ.Ν. Θ. Γ. Παπανικολάου Κυριάκος Χρυσίδης και Ειρήνη Χρυσίδου επί το έργο!



Οι ανάγκες της περιοχής πολλές και έτσι η κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Γ.Ν. Έδεσσας θα βρίσκεται στο ξενοδοχείο Λήδρα 9:00-13:00, στο κέντρο της Αριδαίας για να μπορέσουν περισσότεροι συνάνθρωποι μας να βοηθήσουν τους συντοπίτες μας. Σας περιμένουμε


Οι ανάγκες για αιμοπετάλια το καλοκαίρι δε σταματούν, ίσα ίσα που είναι μεγαλύτερες. Ο Γιώργος Τσιμτσιρίδης είναι πάντα εκεί όταν τον χρειάζονται



Αιμοπεταλιαφαίρεση στο Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου με τρεις καλούς φίλους του συλλόγου. Κώστας και Γιώργος μαζί με τον Κυριάκο, προσφέρουν τα αιμοπετάλια τους. Η ζήτηση το καλοκαίρι είναι αυξημένη και η Προσφορά Ζωής είναι εδώ.!



Πιστός στο ραντεβού του ο Κωνσταντίνος προσφέρει αιμοπετάλια. Τρέχει όλη μέρα αλλά βρίσκει το χρόνο για να πάει Θεσσαλονίκη να προσφέρει ότι πιο σημαντικό έχει.



Οι ανάγκες για αιμοπετάλια δυστυχώς δε σταματάνε. Οι φίλοι μας Νίκος Χαράλαμπος και Εμμανουήλ σήμερα έδωσαν αιμοπετάλια βοηθώντας το σύλλογο μας Προσφορά Ζωής και ενισχύοντας το έργο του δικτύου αιμοπετάλιων . Να είστε πάντα καλά φίλοι μου.



Οι ανάγκες για αίμα είναι αυξημένες Το τμήμα αιμοδοσίας του Γ.Ν. Έδεσσας θα βρίσκεται στο Ξενοδοχείο Λήδρα οδός Κύπρου (πεζόδρομο) για την καθιερωμένη αιμοδοσία του μήνα. Συντοπίτες μας χρειάζονται αίμα και εμείς βρισκόμαστε δίπλα τους. Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλλαν και ιδιαίτερα τον Κωνσταντίνο Καρυπίδη που μόλις έγινε 18 έδωσε για πρώτη φορά αίμα.







Ένα τηλέφωνο από συντοπίτη μας που χρειάζεται αιμοπετάλια ήταν αρκετό για να είμαστε κοντά του. Ευχαριστούμε το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ για την παραχώρηση του βαν ώστε να μεταφερθούν 4 άτομα. Οι υπόλοιποι μεταφέρθηκαν με δικά τους ΙΧ. Σύνολο 11 άτομα! Γιατί όλοι μαζί μπορούμε!! Προσφορά Ζωής για τον φίλο μας τον Χρήστο. Ευχή […]



Αργία στην Αριδαία λόγω της απελευθέρωσης της πόλης και κα η Μαρία Φουρνατζή με το σύζυγό της κο Γιάννη Αιναλίδη το γιόρτασαν δίνοντας αιμοπετάλια!



Οι ανάγκες της περιοχής μας πολλές και οι εθελοντές αιμοπεταλιοδότες πάντα βοηθούν. 4 άτομα μεταφέρονται σε συνεργασία με το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ με το βαν για να δώσουν αιμοπετάλια στο Γ.Ν. Θ. Γ. Παπανικολάου. Σας ευχαριστούμε!


Ο εθελοντισμός δίνει μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας. Στηρίζεται στην ιδέα της κοινωνικής αλληλεγγύης, στις καλές προθέσεις, την ανιδιοτελή προσφορά, στο σεβασμό. Ο εθελοντισμός δεν είναι απλά ένας όρος, είναι στάση ζωής! Στο πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και της εθελοντικής συνείδησης, υπήρξε αξιοθαύμαστη και συγκινητική η θετική ανταπόκριση των συντελεστών της Θεατρικής ομάδας του Συλλόγου Ποντίων […]


Προσφέρουν για το συνάνθρωπο. Απλά πηγαίνουν στο νοσοκομείο Έδεσσας και δίνουν μια μονάδα αίματος για να σώσουν 3 ζωές







Οι Θεσσαλονικείς φίλοι μας αντί για καφέ πήγαν στο Παπανικολάου για να προσφέρουν τα αιμοπετάλια τους. Οι ανάγκες για αιμοπετάλια είναι μεγάλες


Με εορταστική διάθεση χάρισαν τα αιμοπετάλια τους τρεις φίλοι από την Αριδαία ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Dimitris Oustapasidis ο Αποστολίδης Ηλίας και Κ.Κ .



3 άτομα προσφέρουν τα αιμοπετάλια τους στο Γ.Ν. Θ. Γ. Παπανικολάου. Ευχαριστούμε την Ναυσικά Κεχαγιά Αγιαννίτη, τον Βασίλη Καραδήμο και τον Γιάννη Γκαβάρνο για το χρόνο που διέθεσαν. Ευχαριστούμε το Δήμο Αλμωπίας και τη ΔΗΚΕΑ για την παραχωρήση οδηγού και αυτοκινήτου για τη μεταφορά τους.
Copyright 2022 All rights reserved. Powered by Atgdigital.gr